Ver horario

Salas Museísticas Municipais Lugo

DOMUS OCEANI
Casa dos Mosaicos

A Casa dos Mosaicos ou Domus Oceani, debe o seu nome ao magnífico mosaico coa cabeza do Deus Océanos descuberto na rúa onde se sitúa, Doutor Castro, en 1842. Esta sala museística está integrada polos restos pertencentes a unha gran domus ou residencia señorial romana, datada a finais do século III ou principios do IV d.C, de notables dimensións e ricamente ornamentada.

Sita no centro da cidade, moi preto do antigo foro, entre os restos da antiga domus podemos apreciar parte dalgunhas das súas dependencias; a gran sala de recepción (oecus) e a súa antesala, ambas as dúas pavimentadas con mosaicos de extraordinaria calidade (parte dos cales tamén podemos contemplar por baixo do pavimento da rúa nunha ventá arqueolóxica disposta a tal fin), un triclinium ou salón de inverno con hypocaustum que aseguraba a súa calefacción, os restos dun patio interior porticado e outros ámbitos menores. Na visita a esta sala museística pódense apreciar os vestixios de pintura mural que decoraban algunhas das estancias da domus.

Visita Museos Lugo
DOMUS OCEANI Casa dos Mosaicos

HORARIOS VISITAS GUIADAS

De balde.
Duración 30/40 minutos aproximadamente.
MAÑÁS: ás 10:30 H e ás 12:00 H
TARDE: ás 17:00 H e ás 18:30 H
Estas visitas poderían verse modificadas en caso de haber reservas.

RESERVA VISITAS GUIADAS GRUPOS

De balde.
Para un mínimo de 8 persoas.
(Grupos de turistas, asociacións, centros de maiores, grupos familiares, profesionais…).
Chamando ao 982251658 ou enviando correo ao enderezo lugoturismo@lugo.gal

RESERVA VISITAS DIDÁCTICAS

Para centros educativos.
Servizo de visitas adaptadas ás distintas etapas educativas.
Chamando ao 982251658 ou enviando correo ao enderezo lugoturismo@lugo.gal

A emisión do vídeo do xacemento faise ás horas en punto.

Onde estamos?

Rúa Doutor Castro, 20, 22, 27001 Lugo